dinsdag 22 september 2009

Wie ben ik ~ Who am I


Ik ben een 52-jarige vrouw uit België die verscheidene dingen maakt waaronder patchwork, kant, breien, haken en andere dingen. Vanaf vandaag wil ik jullie graag laten meegenieten met m'n werkjes.

Ik heb een dochter van 22 die houdt van borduren, haar blog vind je ook hier op blogspot. Samen met m'n vriend en 7! katten woon ik in een huis met een prachtige tuin.

Hierboven zie je een paar eenden gemaakt in stof.


I'm a 52 year old woman from Belgium, that makes a lot of handwork, including patchwork, quilting, lace, crochet, knitting and other stuff. From today on I would like to let you enjoy my works with me.


I have a 22 year old daughter, that loves cross stitching, her blog is also found here on blogspot. Together with my husband and 7! cats I live in a house with a beautifull garden.


Above you see a few ducks made with fabric.


Groetjes, Madammeke Ongeduld
Love, Mrs Impatience




6 opmerkingen:

Wendy zei

hallo madameke,
wat een leuke ganzen !
weer een leuke blog erbij om te volgen !

Anoniem zei

Hallo Madammeke, leuk dat je bij me langs kwam!
Bedankt voor de complimenten,ik zal je meteen bij m'n links zetten!
Ik zag dat je de blog van m'n dochter (BorduurSter) ook al gevonden hebt!

Dit is dus je eerste logje....welkom in het bloggerswereldje!Het zal je vast goed bevallen!

Groetjes Thea

Michelle zei

Welcome to Blogland, Madammeke! I look forward to seeing some of your creations.

The ducks are very cute :)

Miriam zei

Veel succes met de blog! Ik zal 'm aanstaande dinsdag noemen in mijn lijstje van "Handwerkblogs in het Nederlands".

Sabine S. zei

Congratulations on your new blog! I love your daughter's blog and will now visit yours as well! Thank you for posting in English.
Sabine in Texas

Daniela zei

Congratulations on your new blog. And I love your ducks. They are adorable.