donderdag 12 augustus 2010

bezoek gekregen











Afgelopen dinsdag kwam Marie-Claire op bezoek samen met man, dochter en kleindochter. Ze hadden voor mij en Babs een leuk cadeau mee en Marie-Claire heeft me het begin uitgelegd om een tafellaken te borduren. Gelukkig moet ik het niet uittellen, want dat kan ik niet.








We hadden een gezellige dag met koffie en, jaja Rene, mattentaarten. Zijn ze al op of heb je er nog eentje gespaard?








Last Tuesday Marie-Claire came for a visit with her husband, daughter and granddaughter. They had a nice gift for me and Babs and Marie-Claire showed me how to embroider a tablecloth. Luckely for me for it was printed on the fabric cause counting the stitches out, I'm not able too.








We had a nice dat with coffee and yes, Rene, "Mattentaarten. Are they finished allready or have you saved one?








6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen idee wie Marie-Claire is,maar als het gezellig was, dan is dat mooi meegenomen!!

Je tafellaken word mooi, kreeg je dat ook?

Groetjes Thea

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Je tafellaken ziet er mooi uit , wat zijn jullie verwend .....;)

zenuwpees zei

das heel lief linda bedankt en het was een heel leuke dag en de mattentaarten zijn bijna op

Patty C. zei

Beautiful Work :)

Esther zei

Wat een prachtig tafelkleed, fijn weekend groetjes Esther.

Peeters Liliane zei

Bedankt om volger van mijn blog te worden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En zo een lieve reaktie over mijn elfen ik krijg er rode wangen van. Fijn dat je zo genoten hebt van mijn creatie, ik hoop je graag terug te zien.
Groetjes en een fijn weekend
Liliane