dinsdag 3 mei 2011

Mijn vriendin

Vandaag bezoek gekregen van mijn vriendin Marie-Claire(zenuwpees) haar man ,dochter en kleindochter.Een keer per maand ontmoeten we elkaar en het is altijd een blij weerzien.Nu was het haar beurt om langs te komen.Natuurlijk kon ze het weer niet laten om .mij te verwennen met heel mooie geschenkjes ,die zijzelf of haar dochter hebben gemaakt. Een heel mooi borduurwerkje met lavendel, speldekussen ,een geborduurde handdoek en2 schitterende rozen die ik ga gebruiken op een zelf gebreide pull.

6 opmerkingen:

Corina zei

Leuk zeg, dat jullie elkaar zo verwennen! Ik ben helemaal weg van dat speldenkussentje!

Anoniem zei

Jeetje Linda,

Je bent echt verwend. Wat een mooie spullen heb je gekregen!!
Prachtig!

Groetjes Thea♥

zenuwpees zei

Jij verwent ons ook,we hebben een hele fijne dag gehad en waren blij dat Barbara er ook was.Want dat was al lang geleden dat we haar gezien hadden.We hebben goed geten en natuurlijk waren er mattetaarten voor René en Geneviève en ik heb mooie bloemen gekrgen om te planten,ook ben ik weer naar huis gegaan met een pak katoen waarvoor dank U voor alles

liesje zei

Wat een mooie geschenken zeg en dan nog een leuke dag gehad.Dat is toch genieten.
Lieve groetjes Carine

Elza zei

Ik begrijp waarom je op mijn lavendel rups reageerd want als ik bij jou op het blogje zie staat er heel veel moois met lavendel op.
Groetjes ELza.

Marie-José H zei

Wat een mooie staaltjes van naaikunst heb je hier staan. Prachtig.