woensdag 8 juni 2011

een fijne dag

Gisteren weer een fijne dag gehad.Met Marie-Claire (zenuwpees) afgesproken voor ons maandelijks bezoekje, ditmaal was de samenkomst wel bij haar dochter.Het was heerlijk bijpraten en vanalles tonen  wat we aan het maken zijn. Ook was er weer een lekkere maaltijd voorzien en heerlijke koffie en taart.Toen er rond 6 uur sprake was om te vertrekken kwamen er nog mooie lavendel hebbedingetjes boven
zowel voor babs als voor mij
tot volgende maand Marie-Claire en nog bedankt voor alles

5 opmerkingen:

zenuwpees zei

Het was heel leuk en het heeft deugd gedaan,jullie ook bedankt voor alles.graag gedaan allemaal, groetjes van ons allemaal

Guusje, zei

Wat een leuke hebbedingetjes zie ik hier. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

Ria, zei

Hallo Madammeke, Leuk dat je bij mij op bezoek bent geweest. Ik was er even niet, anders had je een bakje troost mét gekregen. Ik heb natuurlijk ook even bij jou rondgesnuffeld, en je maakt mooie dingen! Is de pull op de machine gebreid of met de hand? En ik begrijp dat je hardanger-les krijgt. Leuk hoor. Het is een borduurtechniek met een 'deftige' uitstraling. Zullen prachtige gordijnen worden. Succes ermee, en ik kom regelmatig buurten.

Oude lappen zei

Wow dat lijkt me geweldig. Jullie hebben echt genoten dat zie ik meteen.
groetjes Liliane

paula zei

wil nog reageren op je vorige bericht
Wat ziet dat er mooi uit je vriendin is er vast heel erg blij mee
fijne weekend ,groetjes Paula